"Acquisitie met aandacht garandeert u meer omzet"

'Koude' acquisitie bestaat niet

In de visie van Attendus staat 'Aandacht geven' centraal. Want acquisitie is alleen kansrijk als er direct vanaf het eerste telefonisch contact voldoende aandacht is voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Attendus belt voor u een nieuwe potentiële klantengroep en geeft hen de aandacht die nodig is, om voor u een goede relatie op te bouwen. Door een helder gesprek te voeren waarin uw dienstverlening onder de aandacht gebracht wordt. Door vriendelijk te zijn, door goed te luisteren naar wat de ander nu precies nodig heeft. Attendus koppelt die behoefte vervolgens aan uw eigen diensten.  Zo wordt acquisitie sneller een succes en bovendien een prettige activiteit.

Attendus en uw acquisitie

Attendus komt graag vrijblijvend met u van gedachten wisselen over hoe u het beste bent geholpen met uw acquisitie. Attendus biedt verschillende oplossingen aan waardoor uw acquisitie optimaal verloopt, waaronder:

• Doelgroepanalyse
• Destilleren van uw merkwaarden;
• Database verrijking
• Opstellen van een heldere en effectieve pitch
• Het telefonisch benaderen van potentieel nieuwe afnemers
• Het telefonisch benaderen van contacten uit het verleden
• Interim Acquisitiemanagement